T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KÜTAHYA / SİMAV - Akdağ Ortaokulu

VELİ RANDEVU SİSTEMİ

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

 Veli Randevu Sistemi

Öğrenci velilerinin okuldaki öğretmenlerle görüşme zamanlarını ayarlamak amacıyla bir okul randevu sistemi geliştirilmiştir. Okul internet siteleri üzerinde çalışacak olan sistemde, öncelikle okul yöneticileri öğretmenlerin randevu saatlerini ayarlayacaktır.

Veliler, okul internet siteleri üzerinden e-devlet kullanıcılarıyla sisteme giriş yaparak öğretmenlerin zaman çizelgesinde boş olan zaman dilimleri için randevu talebinde bulunabileceklerdir. Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğleye sistem açık olacaktır.

Öğleden sonra okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecektir. Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebileceği gibi, aktif ve eski randevularını görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecektir.

İşleyiş şöyle gerçekleşecek;

1.Herhangi bir öğretmen ile görüşmek isteyen velimiz okulumuza  https://simavakdagortaokulu.meb.k12.tr    adresli internet sitemize giriş yaptıktan sonra sol üst köşedeki Bağlantılar menüsü altındaki Okuldan Randevu al linkini tıklayacak.

 

 2-Çıkan ekranda veli kendi TC Kimlik No'su ile e-devlet şifresini girecek.

 

  3-Çıkan ekranda hangi öğretmenden randevu alacaksa seçip kaydederek randevu alma sürecini tamamlayacak.İptal etmek istese de aynı süreci takip edip iptal işlemini gerçekleştirebilecek.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 22.03.2024 - Güncelleme: 27.03.2024 11:48 - Görüntülenme: 47
  Beğen | 0  kişi beğendi